всі спорт споживач інновації відгуки

Вимоги до мастильних матеріалів 2017

З огляду на сучасні екологічні проблеми, пов’язані з автомобільним транспортом, у всьому світі встановлюють більш жорсткі вимоги до конструкції двигунів внутрішнього згоряння і проводять роботи з поліпшення їх робочого процесу, а також систем очищення відпрацьованих газів. Тепер, згідно до європейського законодавства, все вироблене моторне масло повинне відповідати екологічним стандартам.
Основні тенденції, які будуть посилювати свій вплив на підбір масла для двигунів легкових автомобілів і надпотужних вантажівок:
1. економія палива;
2. зменшення шкідливих викидів (зокрема СО2);
3. підвищення довговічності.
Також слід врахувати оподаткування, експлуатаційні витрати і перехід на норми «Євро-6», що включають в себе безліч законодавчих актів, які регламентують викиди і економію палива в усіх сегментах автомобілів.
У сегменті легкових авто необхідно враховувати вимоги, що пред’являються автовиробниками при виробництві нових автомобілів, які мають знижені показники викидів CO2, а також зміни в оподаткуванні, що стимулюють покупку і використання екологічного автотранспорту.
Намічені норми емісії CO2 одного нового автомобіля в 2021 році встановлено в розмірі 9,5 г / км (у 2012 році ця норма становила 130 г / км). По мірі зменшення емісії розмір екологічних податків буде постійно збільшуватися. Наприклад, за майбутньою схемою оподаткування за кількість викидів 2010 року потрібно було б заплатити 10 мільярдів євро.

З огляду на нові вимоги до моторних олив, АСЕА оновила свої специфікації і ввела ряд нових випробувань, а деякі застарілі норми, такі як A1 / B1 більше не застосовуватимуться.
Незалежно від паливної економічності або альтернативних видів палива перехід на більш екологічні норми набирає темп, в результаті чого посилюються вимоги стандартів. Так, наприклад, з’являються нові стандарти для вирішення проблем з біопаливом, вводиться категорія ACEA C5 для економії палива.
Збільшення виробництва біопалива в Європі приносить безліч проблем: окислення моторного масла, погіршення ущільнення при одночасному розбуханні прокладок. Два нових тести спрямовані на оцінку ефективності мастильних матеріалів задля запобігання цих проблем.
ACEA 2016 вводить нову категорію C5, яка включає в себе більш високі показники для випробувань паливної економічності. Це відобразиться як на маслах SAE 0W-20, так і на SAE 5W-20.

Всі новини

Гідравлічні оливи
Гідравлічні оливи
  - 2018-01-09 15:11
Gulf вітає з Новим роком 2018
Gulf вітає з Новим роком 2018   - 2018-01-03 12:14
Присадки до мастильних матеріалів
Присадки до мастильних матеріалів   - 2017-12-15 13:26
Мастильні матеріали: загальна характеристика
Мастильні матеріали: загальна характеристика   - 2017-12-12 11:18
В чому різниця між бензиновим і дизельним двигуном?
В чому різниця між бензиновим і дизельним двигуном?   - 2017-11-29 11:04
FIA WEC 2017 Бахрейні
FIA WEC 2017 Бахрейні   - 2017-11-21 13:08
Ціни знову ростуть
Ціни знову ростуть   - 2017-11-01 20:56
читать далее
Всі права захищені
+38 (044) 496-31-31
+38 (044) 496-52-19