всі спорт споживач інновації відгуки

Історія WSBK: 30 років перемог і поразок

Напередодні 8-го раунду WSBK, ми вирішили згадати історію цієї гоночної серії і детально розповісти, чим же вона відрізняється від усіх інших.

 

Superbike World Championship - одне з найбільших і успішних спортивних змагань, етапи якого, крім Європи, проходять в США і в Австралії, а до початку двохтисячних деякі заїзди проходили в Японії

Історія World SBK почалася в шістдесятих, коли в Америці почали їздити на злегка доопрацьованих серійних мотоциклах. Аж до кінця 80-х ця гонка не покидала межі Нового Світу і була локальною подією. Лише після виходу на світову арену в 1988-му, «Супербайк» придбав нинішній вигляд і став таким, яким ми його знаємо сьогодні.

У першому світовому чемпіонаті 1988 року перемога дісталася команді Honda, причому з таким значним відривом від європейських команд, що організаторам довелося змінити технічний регламент наступних гонок, щоб зрівняти шанси.


За новими правилами робочий об’єм двоциліндрових двигунів обмежувався 1000 см3, а для чотирициліндрових - 750 см3. Завдяки новим регламентам і кропіткій роботі своїх інженерів, Ducati ставала чемпіоном WSBK аж 14 разів! Саме з цього моменту почали рости обсяги двигунів італійських спортбайків, в той час, як японські виробники довгий час залишалися вірні традиціям гонки.

В різний час в гонці виступали такі культові італійські виробники як Benelli, Bimota і MV Agusta. У 2012 році KTM також планував взяти участь в WSBK зі своїм RC8R, проте великим планам австрійців збутися не судилося - мотоцикл зняли з виробництва і не замінили новим. Сьогодні з європейських виробників в супербайці представлені лише Aprilia, Ducati, BMW і Triumph.

Гонки супербайка дуже важливі для виробників, які не шкодують коштів на підтримку заводських команд і вдосконалення мотоциклів, адже перемога в змаганнях подібного рівня забезпечить зростання популярності і збільшення обсягу продажів. Цим і цікавий WSBK, адже гонка йде практично на серійних байках, які може купити будь-який бажаючий!

Сама гонка «супербайка», як правило, починається з тренувальних заїздів і кваліфікації, після чого проводяться безпосередньо змагання. Зазвичай це дві гонки з двогодинною перервою між ними, під час якої у пілотів є можливість подумати над тактикою, а у механіків - вибрати більш відповідну гуму і «пограти» з налаштуваннями.


Переможці, як не важко здогадатися, отримують максимальну кількість балів - 25, всі наступні менше: починаючи з другого - 20 і так аж до 15-го учасника, який отримує 1 бал. Пілоти, які фінішували далі 15-го місця не отримують нічого, а бали лідерів підсумовуються і за їх результатами в кінці сезону стає ясно ім’я чемпіона.

А ми бажаємо перемоги команді Gulf у восьмому раунді, який відбудеться вже 7-го липня. Успіхів!

Всі новини

Нові тенденції ринку мастильних матеріалів в Україні: що змінилося?   - 2018-05-21 04:47
Добавки в мастильні матеріали: чому вони так важливі?   - 2018-04-19 20:56
Вихід нової класифікації API планується 1 травня 2018 року   - 2018-04-10 18:17
Ринок Промислових Мастильних Матеріалів   - 2018-03-29 14:19
Перемога партнерів Gulf - команди Mercedes-AMG в Сільверстоуні   - 2018-03-19 15:12
Новинка 2018 року: серия годинників Gulf Special Edition - TAG Heuer Monaco Gulf   - 2018-03-14 12:08
Синтетична олива VS мінеральна: що обрати?   - 2018-03-01 14:30
ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ?   - 2018-02-18 22:44
Класифікація моторних олив по АРІ   - 2018-02-11 23:24
У США чергове підвищення цін на мастильні матеріали   - 2018-02-01 16:57
Всі права захищені
+38 (044) 496-31-31
+38 (044) 496-52-19