всі спорт споживач інновації відгуки

2-ге місце команди Gulf в гонці 4 години Спа-Франкоршам!


Сезон гонок триває! Кінець вересня ознаменувався участю команди пілотів Gulf в гонці Michelin Le Mans - 4 години Спа-Франкоршам. Ендрю Бейкер і Бен Баркер команди Gulf виступили чудово і отримали заповітне 2-е місце!


 Спа-Франкоршам, одна з найкрасивіших трас світу, була відкрита в 1921 році. Будучи прокладеною дорогами загального користування між селами Франкоршам, Ставло і Мальмеді, Спа відразу сподобалася і гонщикам, і вболівальникам. Саме тому через 3 роки на 15-кілометровій версії вперше пройшла гонка «24 години Спа-Франкоршам», а з наступного року і Гран-прі Бельгії. Як вже було сказано, початкова довжина треку в передгір’ї Арденнських гір була 15 км. Швидкості були досить великі, траплялося навіть кілька смертей, тому в 1950 її вкоротили до 14 км. З розвитком техніки швидкості автомобілів росли, а стандарти безпеки не змінювалися. Через це на такій швидкій трасі кілька разів гинули пілоти «Формули-1»: Річард Сімен в 1939 році, Кріс Брістоу і Алан Стейсі в 1960. Через 19 років трасу Спа-Франкоршам модернізували з метою підвищення безпеки, скоротивши до 7 км. Така конфігурація використовується і до цього дня. Але, на відміну від Південної петлі Нюрбургринга, Спа втратила свою родзинку - велику швидкість. Навіть в укороченій версії на бельгійській трасі відчувається відчуття пілотування на межі.


  У даній конфігурації траса починається шпилькою La Source, в ній на старті перегонів різних серій часто бувають масові аварії або зіткнення. Далі слідує невелика пряма до дуже красивої і швидкої зв’язки поворотів Eau Rouge. Лівий по мосту через однойменну річку, правий на підйомі і лівий нагорі, що виводить на пряму Kemmel. Цей поворот багато гонщиків вважають своїм улюбленим. Він сприймається як випробування для самого себе, чи зможе пілот пройти його на максимальній швидкості і виграти час або зменшить швидкість, втративши його. Після прямої починається другий сектор зі середньошвидкісними поворотами, які вимагають більшої притискної сили від прототипу для більш ефективного проходження. Третій сектор по швидкості можна зіставити з першим, швидкий Blaunchimont і 320-330 км / ч перед відрізком «Автобусна зупинка», що виводить на пряму старт-фініш. В результаті траса вимагає компромісу між швидкістю на прямих першого та третього сектора і притискною силою в другому, тому кути атаки антикрила зменшуються, а навантаження на двигун зростає. На даному автодромі проходять Гран-прі Бельгії Ф1, 24 години Спа і гонка 6 годин Спа, що входить в залік Чемпіонату Світу з перегонів на витривалість з 2012 року. Вона використовується як фінальна репетиція для відомої гонки 24 години Ле-Мане на кільці Сарте. ELMS.


Всі новини

Нові тенденції ринку мастильних матеріалів в Україні: що змінилося?   - 2018-05-21 04:47
Добавки в мастильні матеріали: чому вони так важливі?   - 2018-04-19 20:56
Вихід нової класифікації API планується 1 травня 2018 року   - 2018-04-10 18:17
Ринок Промислових Мастильних Матеріалів   - 2018-03-29 14:19
Перемога партнерів Gulf - команди Mercedes-AMG в Сільверстоуні   - 2018-03-19 15:12
Новинка 2018 року: серия годинників Gulf Special Edition - TAG Heuer Monaco Gulf   - 2018-03-14 12:08
Синтетична олива VS мінеральна: що обрати?   - 2018-03-01 14:30
ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ?   - 2018-02-18 22:44
Класифікація моторних олив по АРІ   - 2018-02-11 23:24
У США чергове підвищення цін на мастильні матеріали   - 2018-02-01 16:57
Всі права захищені
+38 (044) 496-31-31
+38 (044) 496-52-19