всі спорт споживач інновації відгуки

В чому різниця між бензиновим і дизельним двигуном?


Дизельний двигун був винайдений Рудольфом Дизелем під час відвідування інженерної школи в Німеччині. Рудольф був здивований, наскільки неефективні бензинові і парові двигуни. Конструкція дизельного двигуна була запатентована в 1892 році.

 

Принцип роботи: 

§  Бензиновий двигун. У впускному колекторі формується суміш повітря і палива, після чого він подається в камеру згоряння. В самому кінці такту стиснення відбувається остаточне змішування паливно-повітряної суміші і подальший її рівномірний розподіл по всьому об’єму циліндра. В результаті стиснення суміш нагрівається приблизно до 500 ° С, після чого відбувається її займання за допомогою свічки.

§  Дизельний двигун. Паливоповітряна суміш в дизельній установці створюється значно швидше. У циліндрі дизельного ДВС стискається тільки повітря, яке нагрівається при цьому до 900 ° С. Паливо подається в камеру окремо. Дрібні краплі солярки швидко випаровуються і змішуються з повітрям. Завдяки більш високій температурі, така суміш самозаймається і не потребує додаткової іскри.

 

Процеси бензинового двигуна:

 

1 Впускний хід - паливо змішується з повітрям

2 Хід стиснення - поршень піднімається, суміш палива та повітря стискається

3 Хід запалювання - паливо / повітря запалюється за допомогою свічки запалювання

4 Хід випуску - поршень піднімається, виштовхує вихлоп через випускний клапан

 

Процеси дизельного двигуна:

1 Впускний клапан - впускний клапан відкривається, повітря потрапляє всередину, поршень опускається

2 Хід стиснення - поршень піднімається, стиснене повітря нагрівається.

3 Хід горіння - паливо впорскується, відбувається запалення, поршень йде вниз

4 Випуск - поршень піднімається, виштовхує вихлоп через випускний клапан

 

Дизельні двигуни не мають свічки запалювання. Вони потребують високих коефіцієнтів стиснення для створення високих температур, необхідних для автоматичного запалювання палива (чим вище цетанове число, тим краще запалювання).

Стиснення набагато вище у дизельного двигуна (14: 1-25: 1), ніж у бензинового (від 8: 1 до 12: 1). Бензинові двигуни використовують більш низькі коефіцієнти стиснення, щоб уникнути автоматичного запалювання палива. Більш високі коефіцієнти стиснення призводять до підвищення теплової ефективності і поліпшення економії палива.

Всі новини

Нові тенденції ринку мастильних матеріалів в Україні: що змінилося?   - 2018-05-21 04:47
Добавки в мастильні матеріали: чому вони так важливі?   - 2018-04-19 20:56
Вихід нової класифікації API планується 1 травня 2018 року   - 2018-04-10 18:17
Ринок Промислових Мастильних Матеріалів   - 2018-03-29 14:19
Перемога партнерів Gulf - команди Mercedes-AMG в Сільверстоуні   - 2018-03-19 15:12
Новинка 2018 року: серия годинників Gulf Special Edition - TAG Heuer Monaco Gulf   - 2018-03-14 12:08
Синтетична олива VS мінеральна: що обрати?   - 2018-03-01 14:30
ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ?   - 2018-02-18 22:44
Класифікація моторних олив по АРІ   - 2018-02-11 23:24
У США чергове підвищення цін на мастильні матеріали   - 2018-02-01 16:57
Всі права захищені
+38 (044) 496-31-31
+38 (044) 496-52-19