всі спорт споживач інновації відгуки

ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ?

 

Принципові відмінності в роботі дизельних і бензинових двигунів полягають не тільки у використовуваному виді палива. Наприклад, в дизельних системах процеси змішування і згоряння відбуваються набагато швидше, але при цьому повне розщеплення палива ускладнене в силу функціональних особливостей. Ряд інших причин також прискорює процес погіршення характеристик мастильних матеріалів, в тому числі їх пакетів присадок. Саме тому, моторну оливу для дизельних двигунів слід обирати більш ретельно, ніж для бензинових систем.

Чому ж моторна олива втрачає свої властивості? Все просто: в мастильний матеріал з часом потрапляють частинки палива, яке не встигло повністю згоріти, та  води. Нейтралізуючи негативний вплив подібних домішок, олива спрацьовується, тобто старіє. Зрозуміло, що чим більше пробіг у двигуна, тим вища ймовірність погіршення роботи його складових. Наслідком цього є потрапляння більшої кількості шкідливих елементів в мастильний матеріал. І тому моторна олива для дизельних двигунів (особливо тих, які тривалий час експлуатувалися) має володіти певними характеристиками і властивостями, такими як, наприклад, підвищена «витривалість» мастильного матеріалу, включення в його склад посиленого пакета присадок і т.д.

Gulf у своїх лабораторіях йдуть в ногу з часом - працюють над поліпшенням якості і властивостей своїх мастильних матеріалів. Нижче представлені рекомендовані нами оливи Gulf, шо відповідають кожному класу.

 

Відмінності моторної оливи для дизельних двигунів відображені на етикетці згідно з міжнародними класифікаціями ACEA і API. Згідно з останнім стандартом класи, що об’єднують оливу для дизельних двигунів, повинні починатися на букву С (Commercial). Наступна буква вказує на якість моторногї оливи: чим далі вона від початку латинського алфавіту - тим вище експлуатаційні характеристики мастильного продукту.

 

Моторна олива для високонавантажених дизельних двигунів автомобілів за класифікацією API.

Актуальні класи:

API CF-4 - клас, який об’єднує оливи, що володіють розширеними пакетами присадок і запобігають виникненню корозії і відкладень.

API CG-4 - мастильні матеріали з поліпшеними характеристиками для автомобілів, випущених після 1994 року.

API CH-4 - клас введений в експлуатацію в 1998 році і відноситься до олив, відповідним підвищеним екологічним вимогам.

API CI-4) - моторні оливи для дизельних двигунів, вироблених після 2002 року. Оливи з таким допуском, наприклад лінійка олив в двигун Gulf Superfleet Supreme 10W-40 або 15W-40,  можe використовуватися там де вимагаються усі попередні допуски.

API CI-4 PLUS - оливи з найкращими характеристиками і пакетами присадок, однак, їх слід застосовувати тільки при наявності відповідного допуску у автомобіля.

API CJ-4 - сучасний клас моторної оливи, який враховує найбільш актуальні екологічні вимоги, наприклад Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 та Gulf Superfleet Synth ULE 5W-30

API CK-4 І FA-4 - Перша (CK-4)- сумісна з існуючими категоріями для важких дизелів, таких як API CJ-4, друга (FA-4), призначена для використання в моделях дизельних двигунів 2017 року і пізніше.

 

Європейська класифікація якості моторної оливи ACEA є складнішою системою, ніж американська API. Це пов’язано з тим, що в ній існує поділ мастильних матеріалів не тільки на бензинові і дизельні гілки, але і на додаткові підгрупи.

 

За чинною, останньою редакцією ACEA автомобільні оливи розбиті на наступні категорії:

А / В - моторні оливи для бензинових і дизельних двигунів, що включають категорії АСЕА до 2004 року:

А - моторні оливи для бензинових моторів;

В - для дизельних. Категорія розбита на чотири класи: A1 / B1-04, A3 / B3-04, A3 / B4-04, A5 / B5-04;

С - моторні оливи для бензинових і дизельних двигунів, які відповідають вимогам по екології вихлопних газів Euro-4. Моторні оливи даної категорії сумісні з каталізаторами і фільтрами саж. Категорія розділена на три класи: С1-04, С2-04, С3-04;

Е - моторні оливи для навантажених дизельних двигунів важкого транспорту. Категорія розділена на 4 класи: E4, E6, E7, E9.

 

A1 / B1 для бензинових двигунів і легкових дизелів, які розроблені для використання олив з збільшеними інтервалами заміни, що забезпечують низький коефіцієнт тертя.

A3 / B3 (Gulf Formula GX 5W-40 та Gulf Formula G 5W-4 ) для високопродуктивних бензинових двигунів і легкових дизелів, розроблені для застосування і / або зі збільшеними інтервалами заміни оливи відповідно до рекомендацій виробників двигунів, і / або для застосування в тяжких умовах експлуатації, і / або всесезонного застосування маловязких олив.

A3 / B4 для застосування в високопродуктивних бензинових двигунах і дизелях з безпосереднім уприскуванням палива. Можуть застосовуватися замість олив класу

A5 / B5 (Gulf Formula FS 5W-30) для високопродуктивних бензинових двигунів і легкових дизелів, які розроблені для використання олив з збільшеними інтервалами заміни, які забезпечують низький коефіцієнт тертя.

АСЕА C - моторні оливи, сумісні з фільтрами саж і каталітичними нейтралізаторами.

C1 для автомобілів, обладнаних фільтрами саж і трикомпонентними каталітичними нейтралізаторами. Застосовуються в високопродуктивних бензинових двигунах і легкових дизелях, які потребують олив, які забезпечують низький коефіцієнт тертя, з малою в’язкістю, низькою сульфатної зольністю, низьким вмістом сірки і фосфору, що мають мінімальну в’язкість при високих температурах і високих швидкостях зсуву 2.9 mPa.s. Ці оливи продовжують термін експлуатації сажових фільтрів і каталітичних нейтралізаторів і сприяють економії палива. При застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

C2 (Gulf Formula PCX 5W-30  ) для автомобілів, обладнаних фільтрами саж і трикомпонентними каталітичними нейтралізаторами. Застосовуються в високопродуктивних бензинових двигунах і легкових дизелях, розроблених для використання олив, що забезпечують низький коефіцієнт тертя, з малою в’язкістю, що мають мінімальну в’язкість при високих температурах і високих швидкостях зсуву 2.9 mPa.s. Ці оливи продовжують термін експлуатації сажових фільтрів і каталітичних нейтралізаторів і сприяють економії палива. При застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

C3 (Gulf Formula ULE 5W-30   та Gulf Formula GVX 5W-30  ) для автомобілів, обладнаних фільтрами саж і трикомпонентними каталітичними нейтралізаторами. Застосовуються в високопродуктивних бензинових двигунах і легкових дизелях, що мають мінімальну в’язкість при високих температурах і високих швидкостях зсуву 3.5 mPa.s. Ці оливи продовжують термін експлуатації сажових фільтрів і каталітичних нейтралізаторів. При застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

C4 (Gulf Formula RNX 5W-30)   для автомобілів, обладнаних фільтрами саж і трикомпонентними каталітичними нейтралізаторами. Застосовуються в високопродуктивних бензинових двигунах і легкових дизелях, які потребують олив з низькою сульфатної зольністю, низьким вмістом сірки і фосфору, що мають мінімальну в’язкість при високих температурах і високих швидкостях зсуву 3.5mPa.s. Ці оливи подовжують термін експлуатації сажових фільтрів і каталітичних нейтралізаторів. При застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

LOW SAPS - Оливи з низьким вмістом золи дозволяють знизити вміст золи у відпрацьованих газах і, таким чином, збільшити термін роботи фільтру сажі.

Зміст золи варіюється від 1,6% для існуючих олив до 0,8% .

АСЕА E - моторні оливи для потужних дизелів вантажних автомобілів.

E4 (Gulf Superfleet ULD 10W-40, Gulf Superfleet XLD 10W-40) моторні оливи, що забезпечують високу чистоту поршнів, захист від зносу, мають високу стійкість від забруднення сажею і стабільні властивості протягом усього періоду експлуатації. Рекомендовані для сучасних дизельних двигунів, що відповідають вимогам норм Євро-1, Євро-2, Євро-3, Євро-4 і Євро-5 і працюють в дуже важких умовах зі значно подовженими інтервалами заміни (при рекомендаціях виробника). Можуть застосовуватися тільки в двигунах без фільтру сажі, і в деяких двигунах з системами рециркуляції вихлопних газів і зниження викидів оксидів азоту. Однак, рекомендації виробників можуть відрізнятися, при застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

E6 (Gulf Superfleet XLE 10W-40, Gulf Superfleet Synth ULE 5W-30) моторні оливи, що забезпечують високу чистоту поршнів, захист від зносу, мають високу стійкість від забруднення сажею і стабільні властивості протягом усього періоду експлуатації. Рекомендовані для сучасних дизельних двигунів, що відповідають вимогам норм Євро-1, Євро-2, Євро-3, Євро-4 і Євро-5 і працюють в дуже важких умовах зі значно подовженими інтервалами заміни (при рекомендаціях виробника). Можуть застосовуватися в двигунах з системою рециркуляції вихлопних газів, з або без фільтру сажі, і для двигунів з системами зниження викидів оксидів азоту. Оливи даного класу рекомендовані для двигунів, обладнаних фільтрами саж і призначеними для роботи на паливі з низьким вмістом сірки. Однак, рекомендації виробників можуть відрізнятися, при застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

E7 (Gulf Superfleet Supreme 10W-40, Gulf Superfleet Supreme 15W-40, Gulf Superfleet XLE 10W-40, Gulf Superfleet XLD 10W-40, ) моторні оливи, що ефективно забезпечують чистоту поршнів і захист від лакових відкладень. Забезпечують відмінний захист від зносу, мають високу стійкість від забруднення сажею і стабільні властивості протягом усього періоду експлуатації. Рекомендовані для сучасних дизельних двигунів, що відповідають вимогам норм Євро-1, Євро-2, Євро-3, Євро-4 і Євро-5 і працюють у важких умовах з подовженими інтервалами заміни (при рекомендаціях виробника). Рекомендовані для застосування в двигунах без сажових фільтрів і для більшості двигунів, оснащених системами рециркуляції вихлопних газів і зниження викидів оксидів азоту. Однак, рекомендації виробників можуть відрізнятися, тому при застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

E9 (Gulf Supreme Duty XLE 10W-30, Gulf Supreme Duty XLE 15W-40, Gulf Superfleet Synth ULE 5W-30) моторні оливи, що ефективно забезпечують чистоту поршнів і захист від лакових відкладень. Забезпечують відмінний захист від зносу, мають високу стійкість від забруднення сажею і стабільні властивості протягом усього періоду експлуатації. Рекомендовані для сучасних дизельних двигунів, що відповідають вимогам норм Євро-1, Євро-2, Євро-3, Євро-4 і Євро-5 і працюють у важких умовах з подовженими інтервалами заміни (при рекомендаціях виробника). Можуть застосовуватися в двигунах забо без сажових фільтрів і в більшості двигунів, оснащених системами рециркуляції вихлопних газів і зниження викидів оксидів азоту. Оливи даного класу рекомендовані для двигунів, оснащених фільтрами саж і призначеними для роботи на паливі з низьким вмістом сірки. При застосуванні керуватися інструкцією по експлуатації автомобіля.

 

Всі новини

Нові тенденції ринку мастильних матеріалів в Україні: що змінилося?   - 2018-05-21 04:47
Добавки в мастильні матеріали: чому вони так важливі?   - 2018-04-19 20:56
Вихід нової класифікації API планується 1 травня 2018 року   - 2018-04-10 18:17
Ринок Промислових Мастильних Матеріалів   - 2018-03-29 14:19
Перемога партнерів Gulf - команди Mercedes-AMG в Сільверстоуні   - 2018-03-19 15:12
Новинка 2018 року: серия годинників Gulf Special Edition - TAG Heuer Monaco Gulf   - 2018-03-14 12:08
Синтетична олива VS мінеральна: що обрати?   - 2018-03-01 14:30
ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ МОТОРНУ ОЛИВУ ДЛЯ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ?   - 2018-02-18 22:44
Класифікація моторних олив по АРІ   - 2018-02-11 23:24
У США чергове підвищення цін на мастильні матеріали   - 2018-02-01 16:57
Всі права захищені
+38 (044) 496-31-31
+38 (044) 496-52-19